Üdv, Vendég
Felhasználónév Jelszó: Emlékezz rám

Technika, hajóépítés, tuning
(1 olvasó:) (1) Vendég
Technika, hajóépítés, tuning

TÉMA: Technika, hajóépítés, tuning

Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 24 20:07 #1

Tisztelt egybegyűltek
Ide leírhatnátok a hajótok technikáját, érdekelne.
A vitorla szervó nyomatéka szerintem nem elhanyagolható.
Pl nekem a s3003-as szervóm raumban, erősebb szélben alig tudja behúzni a vitorlát.
Túl erős szervó sem jó szerintem mert az meg az akksit fogja megzabálni.
Az akksitok is érdekelne, pl egy átlagos regattára hány és milyen akkuval készültök?
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 24 20:51 #2

Az aksit kapásból meg tudom mondani. Öt cellás AAA-s Enelope, 800 Ah, ami gyenge szélben egy napot kibírt, de az EB-n négy-öt erőszseles futam után leköszönt.

Persze ez inkább a vitorlaszervóm miatt van, de azt most nem tudom hirtelen mi..
  • belo22
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Live slow, sail fast
  • Hozzászólások: 106
Belo

Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 25 19:26 #3

Szia Fortuna84,
A vitorla szervóm Hitec HS5245MG
Ezzel egy napot még mindíg kibírt a hajó. Bármilyen szélben be tudta húzni a schottot.
Abban hagyon igazad van, hogy az erős szervó megeszi az akksit, most jártam így az RG-65-ömmel, bár az egy kb. 20kg-os szervó volt.
Az akksim ugyanaz, mint Belo-é, két feltöltött pack-al indulok a versenyre, egy a hajóban, egy a ládában. Persze plusz kell egy tartalék készlet az adóhoz is.
Most vettem egy harmadik hajó készletet az RG-65-höz, 5 db Eneloop NiMh AAA-s, s.k. összeforrasztva és zsugorcsövezve.
Üdv, Tibu
  • tibu
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 109

Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 25 20:12 #4

Hellosztok
Köszi az infót
Én ma vettem egy 6 kg-os szervót, az csak elég lesz
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 11:58 #5

Na jó, ne erőltessük...
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 15:28 #6

Pedig én akarom...
Nálam a hajóm és a vitorlaszervó egy Sanwa srg-bl
a kormány pedig egy savöx sh-0256
  • belo22
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Live slow, sail fast
  • Hozzászólások: 106
Belo

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 18:20 #7

belo beküldte:
Pedig én akarom...
Nálam a hajóm és a vitorlaszervó egy Sanwa srg-bl
a kormány pedig egy savöx sh-0256


Köszi Belo, az enyémben vitorla szervó: XQ power s3006, kormány szervó (eddig volt kék 9g-os towerpro, powerhd d65hb, most még nemtom mi lesz benne), akku e-power 1600-as pakk 4 cella.
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 18:25 #8

A kormány szervód 4.6kg-t tud, kell annyi?
Én 1.5kg-osat tervezek.
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 18:27 #9

Nem, de amikor beázott a spanyoloknál a másik akkor ilyet tudtam szerezni.... Meg olcsón kaptam.
  • belo22
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Live slow, sail fast
  • Hozzászólások: 106
Belo

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 21:00 #10

Szia Tomi!

Én az alábbi szervókat használom (használnám):

Vitorla:
HS-5245MG
Motor típus: 3 Pole
Csapágy: Dupla golyós csapágy
Sebesség (4.8V/6.0V): 0.15 / 0.12
Húzóerő: (4.8V/6.0V): 4,4 kg/cm/ 5.5kg/cm
Méret (mm): 32.26 x 16.76 x 30.73
Súly: 31,75g


Kormány:
HS-5055MG
Bemeneti fesz.: 4,8V; 6V
Húzóerő: 1,2kg/cm; 1,5kg/cm
Forg. seb.: 0,17sec/60º; 0,14sec/60º
Méret: 23x12x24mm (hossz; széles; magasság)
Súly: 9,4g

Szerintem ez jó választás.

Beépítve így néz ki:


A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
  • lgaga
  • OFFLINE
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 155
Üdv, HUN 11

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 21:33 #11

Köszi az infókat, remélem mások számára is hasznos lesz (nekem igen)
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 22:29 #12

  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 22:40 #13

Miért ezt az akkupakkot választottad?
  • lgaga
  • OFFLINE
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 155
Üdv, HUN 11

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 22:55 #14

Na jól van. EZ így néz ki....
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
  • belo22
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Live slow, sail fast
  • Hozzászólások: 106
Belo

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 23:07 #15

Milyen csinos piros gubancok vannak ott ...
  • lgaga
  • OFFLINE
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 155
Üdv, HUN 11

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 23:14 #16

lgaga beküldte:
Milyen csinos piros gubancok vannak ott ...

De vízhatlan a lelkem....
  • belo22
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Live slow, sail fast
  • Hozzászólások: 106
Belo

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 23:19 #17

lgaga beküldte:
Miért ezt az akkupakkot választottad?

Keresgéltem, milyen akksik vannak és ez volt a legjobb.Nagy kapacitású, kicsi.És kék
Ja és legyártják a pakkot ponthegesztéssel félóra alatt.Remélem bejön
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 23:22 #18

Biztos rendesen körbejártad, mielőtt ezt választottad, ezért kérdeztem.
És mennyért mérték?
  • lgaga
  • OFFLINE
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 155
Üdv, HUN 11

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 28 23:31 #19

Ócsó, írtam emailt (vipmailre)
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.

Válasz: Technika, hajóépítés, tuning 2011 nov. 30 13:50 #20

A kormányszervó is megvan: towerpro SG91R
  • Fortuna84
  • OFFLINE
  • Profi Fórumozó
  • Hozzászólások: 112
Milyen szép, ha minden tengerhez, mely ránk vár, van egy folyó a számunkra.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.29 másodperc

sailing.hucompassmagazin.hu

 

 

International MM WebsiteAustralian Class WebsiteBelgium Class WebsiteCanadian Class WebsiteDanish Class WebsiteSpanish Class WebsiteFinnish Class WebsiteFrench Class WebsiteGerman Class Websitehun.gifItalian Class WebsiteJapan Class WebsiteDutch Class Websitenzl.gifPotuguese Class Websiterus.gifSwiss Class WebsiteSwedish Class WebsiteUSA Class WebsiteUK Class Website

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.